måndag 28 september 2009

Måndag

Måndag igen, har egentligen skola ikväll 18 - 20 men jag har inte riktigt återhämtat mig från igår, en dag som tillbringades lutandes över toan och med feber. Idag har det inte blivit något kräkande (peppar peppar..) men febern hänger kvar och för att inte riskera att smitta någon så stannar jag hemma idag och går på den andra gruppens seminarium imorgon ikväll istället.

Lördagen var underbart, tack tjejer! Efter en rekordlång förfest hemma hos Mary begav vi oss till It's så på conventum, jag missade tyvärr Moneybrother men vi hann precis i tid till Millencollin, Nice! Träffade Joakim och Emma med och det är alltid trevligt! :)




Pantertanterna, Fredrika, Maja, Mary, jag och Bea förfestar tillsammans hemma hos Mary


Sen kom Olle, Charlie mfl, och ville vara med :)


Lotta och Mary är redo att bege sig!

Party like a rockstar!

Inga kommentarer: