måndag 2 augusti 2010

2010-08-02

Herregud vad dagarna går fort. Det känns bara som ett par veckor sedan jag kom ner till Malmö, nu är det helt plötsligt mindre än en månad kvar tills jag är tillbaka i Örebro och sitter i skolbänken igen... Vilket jag måste erkänna känns helt otroligt bittert!

Att komma tillbaka till Örebro känns rätt skönt, har saknat lägenheten och vännerna, skolan kunde gärna fått stå åt sidan lite till... Försöker påminna mig själv om att det kommer bli intressant och lärorikt.. och att det dessutom bara är ett halvår kvar!

Blir helt otroligt tråkigt att lämna Malmö dock, älskade vännerna och familjen... Eftersom jag jobbar absolut hela tiden har jag inte kunnat tillbringa så mycket tid med dem som jag skulle önskat. Alltid tråkigt men det blir iallafall roligt att öppna nästa lönekuvert!

Inga kommentarer: