söndag 2 november 2008

Tenta ångest!

Tentan närmar sig ovanligt snabbt tycker jag och det känns som om det enda jag gör är att plugga, vilket säkert inte stämmer. Inget verkar fastna, förutom ordningen på planeterna, tack vare Beas chockade tystnad när jag sa att jag inte kom ihåg haha..
JAg har rätt lätt för att tvivla på mig själv och få ångest när det gäller, tentor och sådant, eller ja.. allt egentligen. men denna tentan känns lite extra jobbig.. undrar varför!

Idag blir det en liten paus ikväll iallafall, för första gången på evigheter så blir det en fika med alla tjejerna, inte bara jag och maja som varit de som hållit "skvallerfortet" uppe! Det ska bli trevligt och höra vad alla har o berätta och tänka på något annat än tentan en liten stund. Och alla vet ju att kaffe är så mycket godare om man betalar en halv förmögenhet för det!

Inga kommentarer: