söndag 19 oktober 2008

Home is where my hat is..

Nu är det så att jag inte har någon hatt, utan för mig är det nog mer var jag har min kudde som gäller. Något otroligt vad obekväma kuddar folk har, man har alltid bäst själv!.. men nu till något som inte heller är så värst intressant..!

Kände att jag behövde andas lite Malmö luft och träffa familj och vänner lite så i onsdags begav jag mig ner mot skåne, det blev en lång tågresa både ner och tillbaka upp men det va verkligen värt det, jag fick chansen att bara gå i stan med vänner, ut och ta en dricka på möllan och sitta och snacka skit med farmor, mysa med hunden och träffa far min. Känns skönt att jag iallafall hann med ett besök innan jul, för nu är det snart VFU och då blir det nog fullt upp!

Kom hem vid 22 tiden och blev bjuden på mat hos Joakim och Emma, trevligt trevligt! Bestämde med Emma att vi får ta och julbaka snart. Sånt är nödvändigt för att komma i julstämning! Man får inte fira jul tillsammans med de två då de ska jobba och fira jul här uppe i Pennybridge, det blir konstigt men vi får göra det bästa av det och ha det lite juligt här innan och efter jul! snart åker julpyntet fram!

Nu börjat gäspningarna ta över så nu ska jag hoppa i säng och njuta av att ha mina egna kuddar!
Godnatt

Inga kommentarer: