söndag 12 oktober 2008

bio och en kväll framför tvn..

Denna helgen har varit hyffsad, i fredags så begav jag och Maja mig till kåren, musiken var bättre än förr och jag hade riktigt trevligt när vi dansade bort våra bekymmer. Vi råkade hamna bredvid 2 killar hela tiden, misstänker att de spelade för andra laget, med varandra :P men de dansade bra och den ena var riiktigt trevlig att titta på!

Vi hade planerat att gå ut både fredag och lördag men ingen av oss var riktigt på g så vi bestämde oss för att åka in till stan och se på bio istället, såg stepbrothers, en riktigt rolig film, som jag rekommenderar. Oturligt nog så hamnade vi framför ett gäng på 5 - 6 killar i 14+ ålderna, vilket ledde till att jag fick ha deras äckliga tubsocksklädda strumpor i ansiktet halva filmen och lyssna + känna "doften" av deras fisar, UPPFOSTRAN människor!

Denna dagen städades det lite och så sen kom Maja över på film och popcorn och när hon gått så låg jag och mös i soffan med en kopp te en filt och pretty woman på tvn. kan det bli bättre ?

Inga kommentarer: