söndag 5 oktober 2008

rethosta och retligt tråkigt

Denna helgen har inte bjudit på mycket, har varit förkyld och kännt mig allmänt nere, börjar tröttna på att inte göra något, blir så uttråkad och rastlös vilket bara gör att man tänker på saker man inte vill tänka på. Men idag kommer Joakim och Emma tillbaka så ska bära in lite saker och sen åka och storhandla, vilket verkligen kan behövas.

Börjat tänka mer och mer på att skaffa körkort, började för något år sedan men var inte alls motiverad. Nu när jag känner att motivationen börjar komma tillbaka tror jag att det börjar bli dags att kolla runt efter någon bra körskola och kanske sätta igång. Känns tråkigt att det är så jävla dyrt dock, eftersom jag inte är så bra på det så kommer det ju kosta en del. Men inget i livet är gratis så nu ska jag bara fundera om det verkligen är något jag vill nu och sen får vi se!

Inga kommentarer: