lördag 6 juni 2009

packning

om det är något jag avskyr så är det att packa, inte för att det är slitigt och stressigt utan mest för att jag alltid lyckas glömma saker och för att allting aldrig får plats!

För att göra det lättare för mig iår har jag gjort en packlista, en lång lång lista med allt jag kan behöva i sommar eftersom jag eventuellt inte kommer hem till Örebro förrns början av september. Förutom att packa så är det städning som skall tas itu med, det ska jag tillägna hela söndagen till, allt ska vara fräsht och skinande rent innan jag åker så att jag senare kan komma tillbaka till en fräsh lägenhet.

Om en liten stund ska jag ta en paus i packandet och gå på bio med Maja, det blir den nya med Matthew McConaughey(?). Vad vore världen utan romantiska komedier?

På måndag blir det hejdå Örebro och hallå Malmö!

Inga kommentarer: