måndag 1 juni 2009

Måndag

Har aldrig haft lätt för att bli brun, röd däremot blir jag direkt, röd som senare går tillbaka till vit eller om jag har tur lite småbeige men brun blir jag så gott som aldrig.
Har legat i solen två hela dagar i sträck nu men när jag i morse skulle inspektera solränderna efter bikinin fanns de inte där att inspektera, inte en endaste liten rand...ingen brun och ingen röd, jag som inte ens smorde in mig med solskyddsfaktor igår!

Resten av familjen däremot blir bruna så fort de ens tittar ut, men jag är inte bitter.. inte det minsta, för vem vill ha en snygg gyllene solbränna när man kan blända folk med sina kritvita ben? (..jag, jag, jag!!) Det verkar som solen kommer skina på lika bra som i helgen så idag görs ett försök till, nu jävlar!!

1 kommentar:

Clinen sa...

Haha! Då är vi två. Jag blir heller aldrig brun. Sen har jag inget bra ställe att sola på här ute heller tyvärr.

Vår uteplats är lite för liten för det plus att huset mitt emot står alldeles för tätt inpå vår tomt :P /Clinen