måndag 8 mars 2010

2010-03-08

En tanke bara.. Var lite sugen på att åka hem en vända i påsk. Hemma har ju iofs blivit i Örebro nu med men just vid detta tillfället är det Malmö det talas om. Det är lite perfekt timing då det ligger ett par röda dagar där runtom helgen. Sen har jag, smart som jag är lagt min "lediga"(plugga-stjärten-av-mig) vecka där med.

MEN..(i sann Tony Irving anda) frågan är om det är för mycket att plugga och göra den veckan för att en hemresa ska kännas möjlig... tror det blir lite att vänta och se, innan jag går händelserna i förväg allt för mycket så får jag nog ta och klura ut vad tusan jag ska skriva i examinationen... Klurigt, klurigt...

Nu ska disken tas itu med... det är precis vad jag känner mig sugen efter en lång VFU + teckenkurs dag..



(Variation på text strukturen, så att mina trogna 2½ läsare har något nytt att titta på)

Inga kommentarer: