lördag 20 mars 2010

En bra dag

Då var det lördag och det var längesedan jag var såhär trött! VFUn tar verkligen på energin!
Sen att man har ett stort arbete hängande över en och en galen tants kompletteringslista på tidigare arbete att ta itu med hjälper inte heller.

Men jag mår ändå rätt bra, gårdagen var otroligt härlig! Var ute med tjejerna, åt gott och var och tittade på RAW comedy club som kom till Örebro igår, mycket bra! Blev mycket glatt överraskad av Andre Wickström som jag tidigare inte tyckt var något speciellt. Igår fick han mig att nästan kissa på mig av skratt. Det var en BRA kväll och alla komiker skötte sig fin fint!

Men nog om igår... för idag är en ny dag och inte vilken dag som helst, det är min käre fars födelsedag och min ena brors namnsdag. Så det blir en bra dag idag också, även om det inte blir något direkt firande så tänker jag fira mentalt!

Jag tänker också underhålla mig själv med att revidera förra delkursens uppgift som kärringen hade en del att anmärka på. Det var kanske inte det bästa arbetet men med risk för att verka lite bitter så tror jag inte att jag hade haft samma problem med annan seminarieledare, vilket känns lite jobbigt, det måste ju vara samma villkor för alla ?

Men nu fixar jag till det så får vi se vad hon har att säga sen.

Inga kommentarer: