tisdag 27 oktober 2009

Nu räcker det!

Nu får det väl ändå vara nog, är trött på att ständigt hitta diverse skräp i min trädgård som folk i lägenheterna ovanför kastar ner från sina balkonger! Är det något otydligt där.. kanske tror vissa att det är helt okej att slänga ner skit som de inte vill ha på sina balkonger i min trädgård istället!?
Jag hittar hela tiden nya äckliga saker, förutom de hundratals cigarret fimparna har "fynden" bestått av tvättsvampar, tops, plastpåsar, halväten frukt, ett salladshuvud(!?), diverse metallföremål m.m..

Helt ärligt.. har ni inga papperskorgar? isåfall ligger soprummet 10 meter bort!!! Snart så tar tålamodet slut och då blir det mycket troligt en bärsärkar gång i korridorerna på de högre våningsplanen!! Borde samla på mig allt äckligt och fylla alla brevlådor med det.. Vissa oskyldiga utsätts men hade världen varit rättvis hade jag inte behövt sopa upp någon annans sopor från min trädgård..

1 kommentar:

Clinen sa...

ÖÖÖRK!
Du borde anmäla det till värden eller nått! /Kossan