fredag 29 oktober 2010

Vilken röra

Det börjar dra ihop sig, snart är jag utexaminerad och färdig förskollärare.
Lägenheten ska sägas upp packas ihop och flyttstädas, ny lägenhet ska hittas och flyttas in i.
C uppsatsen ska bli färdig och bra och så ska jag få tag i jobb nere i Malmö.

Sitter och försöker skriva några rader om vår studies trovärdighet men det är svårt då flytt och jobbtankar hela tiden dyker upp i huvudet. Har så himla mycket saker här uppe i Örebro, inte nog med att lägenheten är full med diverse saker. Källarförrådet är trots 2 inbrott på ett år också fullt med prylar. Egentligen finns det rätt mycket i källaren som jag bara skulle vilja åka iväg till myrorna eller tippen med men vid närmare eftertanke är där en del som inte tillhör mig utan andra delar av familjen.. Hur hamnade det i mitt källarförråd? Ja det var en bra fråga. Har de egna förråd? Javisst.. Hmm tippen var det?

Nej nu ska jag fokusera igen, c uppsats var det!

Inga kommentarer: