lördag 16 januari 2010

Planen är...

Imorgon är planen att få lite gjort, ska försöka ta mig upp tidigt och sticka till gymmet. Skaffa mig lite träningsvärk, för finns det något härligare? Sen få ner lådan med julsaker i källaren, garderad med överfalls alarm och skunkspray såklart. Städa lite kanske inte är att tänja för mycket på gränserna.

Den andra planen består i att ta mig in i en tyg(?) affär och skaffa mig lite garn och stick mönster. Min underbara M ska ju ha barn, trodde bara jag skulle behöva skraffsa ihop en söt baby tröja, men hon ska ju envisas med att få tvillingar! Underbara vännen min! Är det någon som klarar den utmaningen är det hon. Antar att jag får sätta igång att lära mig sticka igen, detta har inte gjorts sedan högstadiet, men hur svårt kan det vara... hahaha... De orden plus allt garnet kommer jag väl få äta upp snart...

Grattis min underbara vän!
(bild tagen från aftonbladet)

Inga kommentarer: