onsdag 27 januari 2010

Rörd av nergrävda-klaustrofob situationer

Paolo Roberto alltså, vilken karl!
Mitt under robinsontävlingen får en av tjejerna panik över att hon sitter fast i sanden, och vem om inte underbara Paolo kommer till undsättning.. Gräver lös henne och lyfter upp henne ur sanden som en riddare till undsättning!

Och okej, jag har läst genus och är mycket medveten om att tjejer inte alltid behöver killar som räddar dem utan att det mycket väl kan vara tvärtom. Men fina Paolo ställer upp, omedvetandes om genusreglerna så jag tycker att vi kan förlåta honom för det och bara se hur underbart fint det var.

Att jag sedan varit singel i.... oräkneliga dagar och känner mig lite halv lonely ikväll, samt är enormt trött efter en extremt långdragen skoldag, gör kanske att han är hundra gånger underbarare i mina ögon. Jag blev iallafall rörd, för sånn är jag!

Nu är klockan ca 21 och jag ska ta-mej-fan gå och lägga mig, Godnatt

Inga kommentarer: