onsdag 3 december 2008

Folktandvården skåne

I vanliga fall har jag inget speciellt att skriva om och inte ork att skriva om det, efter praktiken och plugg osv så blir man rätt mör. MEN idag är ett undantag!!

Idag när jag trött gick innanför dörren så låg där ett litet brev och väntade och i detta lilla brevet ligger det en räkning, en påminnelse till och med från folktandvården skåne, (det är ett och ett halvt år sedan jag flyttade till Örebro). Jag hade ett sånt kontrakt där man betalar en viss summa i månaden istället för att bli utfattig varje gång man hälsar på hos tandläkaren, men jag meddelade innan jag flyttade upp här att jag inte längre var i behov av det då något liknande inte kommit till Örebro än. Sedan dess har jag inte hört något från dem, varken räkningar eller kallelser har skickats, men nu verkar det som om de har fortsatt att dra 35 kr i månaden från mig.

När jag kom hem hade då gått för dagen men imorgon är det någon som ska stå till svars, jag är sjuk och trött och detta är inte rätt tid att jävlas med mig och mina pengar!

Förövrigt så vill hostan inte lägga sig och VFU uppgiften går väl inte nå vidare för tillfället men merry fucking christmas to you all!

Inga kommentarer: