söndag 14 december 2008

Fy vad jag längtar

Jag längtar tills jag får ordning på VFU uppgiften som känns så otroligt omöjlig nu. Längtar tills imorgon när man får träffa folk i skolan igen, efter fem veckor på VFUn. Längtar till skolan är slut och det blir jul så att man får träffa familj och folk hemifrån igen, det blir förlänge mellan besöken! Ja.. sen finns det ju mycket annat att längta till men just nu får jag väl shape up och leva lite mer i nuet, vilket betyder att jag borde koncentrera mig på Vfu uppgiften och inget annat...borde..!

Dagen har varit rätt bra annars. inte fått mycket skrivande gjort bara.. men alla julklappar är köpta och fint inslagna, inga butiksinslagningar här inte! Sånt är jävligt jobbigt också! (vanliga bitterfitte dosen), folk som ska ha massor av julklappar inslagna i affären, så att köerna blir ofantligt långa! Slå in dem själv!

Inga kommentarer: