lördag 13 december 2008

snöänglar

Igår så kom Bea, Danne och Maja hit och satt och småsnackade lite till idol innan jag och maja skulle bege oss till kåren och bea och danne skulle bege sig hem. De är så himla söta ihop måste jag bara flika in.
Rätt trevligt att ha lite folk i lägenheten det blir så tomt annars, inte riktigt van vid att vara ensam än, att inte ha folk runt mig konstant, men det kanske blir bättre eller ändras.

Aja efter idol begav vi oss till kåren, körde lite snöbollskrig med bea på vägen, måste nog säga att hon van, träffade mig mitt i nyllet haha. Trots det så tror jag att jag börjar tycka om vintern mer och mer nu.. den är rätt mysig här uppe, mycket snö och inte lika mycket GRÅ slask snö som det är hemma i Malmö.

Både jag och maja var fortfarande lite småkrassliga så det blev ingen lång visit på kåren som faktiskt blivit bättre nu efter ägar bytet, lite väl mycket rök på dansgolvet dock! Vi gick därifrån tidigt och bestämde oss för att hylla vintern och göra ltie snögubbar, tyvärr så var det pulversnö så projektet gick väl sådär! Men som vanligt gjorde vi det bästa av situationen och satte igång och gjorde snöänglar istället! riktigt fint blev det om jag får säga det själv!

Inga kommentarer: