lördag 25 april 2009

Fullkomligt underbart..

Tiden rullar på väldigt fort! Våren är här och snart över och man börjar känna sommarsolens strålar mot kinden, hur underbart som helst! Nu är det snart bara en månad kvar tills denna terminen är över, och jag har förberett mig med att köpa biljetter inför sommarns Malmö vistelse.

Förhoppningsvis så blir det en varm sommar. Kvällsdopp och grillande på Bo01. Samt underbara dagar med vänner och familj, om möjligt ännu bättre än förra sommarn. Sommarjobb är ordnat och jag jobbar mellan vecka 25 - 33 har jag för mig (osäkert..) Vilket till och med det ska bli underbart. Trivs jättebra på mitt sommarjobb och har varit där ett par somrar nu. Det är ett LSS boende i Malmö där både de boende och personalen är otroligt trevliga.

Men livet är inte pausat på väntan till sommarn, en tenta är skriven på pågående kursen och en hemtenta kommer runt hörnet! Det ordnar sig nog.

Helgen har varit allt annat än jobbig iallafall! I torsdags var jag inne i stan mellan 10 -16(17?) för att köa lite presenter till Maja och Mary som fyllt år (Grattis). Lunchade med Bea och sen var det lite födelsedagsfika för flickorna. Efter det åkte jag direkt till Emma och slöade en stund innan vi fick för oss att gå ut och äta på Efesos, lite mat och vin slank alltså ner. Var inte hemma förrns 23-24 på kvällen/natten, det var det värt.

Igår kom Emma hit och grillade och drack lite vin, mycket trevligt, vi somnade sedan tillskönheten och odjuret. För att sedan idag cykla upp på staden, äta lite brunch. shoppa lite och bege oss hem. Nu är jag hemma, lite lökig efter cyklingen och ska plocka upp kurslitteraturen och sätta igång med pluggandet!

För att sammanfatta så har helgen änslålänge varit fullkomligt underbar!

Inga kommentarer: