torsdag 1 april 2010

April april!

1 april var det alltså, helt plötslig så var april här..
När halva dagen hade gått kom jag på mig själv med att inte ha lurat någon, oacceptabelt, är det 1 april så är det. Hade ingen smart och tokrolig plan så jag tog ut min frustration över närmsta unge på förskolan och gav honom istället för ännu en gurkbit, en rädisa att tugga på!
Nu kanske ni tänker, fy fan vad elakt! men...

1. Vem fan serverar rädisor på en förskola?
2. jag bryr mig inte, jag skrattade så jag grät!
3. han förlät mig när han fick en ny gurkbit. All is good!

Sen när jag kom hem så lurade jag mig själv.. Hade fått ett fint litet kuvert som var adresserat från USÖ... min hjärna blinkade "Gastric bypass!" men april april! Kallelse till cellprovtagning.. Oh happy day!

Ikväll blir det hursomhelst bio med bror, Avatar 3D, ska bli roligt, det var ett tag sedan man var på bio med någon av bröderna. Senast med Joakim var nog Titanic och tror Niklas tog med mig på Mulan när den gick på bio, när det nu var..

Glad påsk

Inga kommentarer: