måndag 19 april 2010

Målet i sikte

Tröja 1 är färdig, undrar om det blir Liams eller Noahs tröja sen.
De är så underbart små och söta nu och det kommer dröja ett tag innan de har växt så pass att de inte drunknar i tröjorna.

Blå knappar blev det och jag är galet chockad och stolt över mig själv, trodde aldrig att jag skulle klara det men there you go! :) Tröja nr 2 är klar när som, gröna knappar på G där..

Näst sista dagen på VFUn idag.. känns som alltid lite bitterljuvt. Helst skulle jag vilja att studierna var färdiga och att det var dags att komma ut i arbetslivet och använda allt man fått lära sig.
Men det är ju lite mindre än ett år kvar så får väl ha lite längtan efter saker som inte dröjer fullt så länge.. Som att komma ner till skåne igen och krama om min underbara vän, hennes karl och deras underbara prinsar.. Ja det ser jag fram emot!

Inga kommentarer: