fredag 2 april 2010

Jag tinar upp

Tillbringar denna del av dagen vid mitt skrivbord och skriver lite om en avhandling så det ska vara klart tills jag åker ner till Malmö på lördag eftermiddag, det är en ganska bra och intressant avhandling, solen skiner och snöbergen är nästan borta, jag sitter med dörrarna öppna och mår bra av den kyliga friska luften, så bra att jag inte har ett dugg emot att sitta och skriva ett litet paper om en avhandling på denna påsk fredag.

För att göra livet ännu lite skönare så går Adeles album på repeat over and over again! Riktig må-bra-musik!

Humöret svänger som om jag vore bipolär, från en dag till en annan, men vad gör det en dag som denna!

Mina älskade tjejer snart drar jag fram grillen och då är ni välkomna till Casa de la lotta för en underbar sommardag/kväll i brickebacken!

1 kommentar:

bea sa...

ser fram emot årets grillning :)