fredag 2 april 2010

spegel på väggen där, vem där?

Sömn verkar inte vara möjligt nu, trots att ögonen mer eller mindre går i kors efter en lång dag, och ett par timmars 3D film, som förövrigt var mycket bra!

Ligger och funderar på lite allt möjligt, cellprov om ett lite mer än en vecka, remiss till konsultation, skola skola skola, VFU, minnen, vänner, flytt, jobb osv!!
Kanske inte så konstigt att sömnen känns långt bort då!

Känner mig lite nostalgisk och deppig av någon anledning, känner knappt igen mig själv varken fysiskt eller psykiskt, hoppas att saker och ting faller på plats så att jag kan få tillbaka mig själv, för förutom att jag saknar familj och vänner så saknar jag mig själv. Jag vet, depp depp depp... bla bla.. gnäll gnäll...

Imorgon ska jag ta tag i skrivandet om avhandligen och storstäda samt packa lite innan jag åker ner till Malmö för att träffa familj och vänner.

Inga kommentarer: