måndag 5 april 2010

Jag mår bra nu!

Är nere i Malmö nu, sitter hemma hos farmor vid köksbordet med datorn och försöker skriva ihop ett bra paper, text blir det men om det blir något vidare bra får vi vänta och se.

Det är härlig stämning här på K-gatan jag och farmor delar bord när hon går igenom tidningar och jag pluggar och vi avnjuter varsin kopp te tillsammans. Vad ska man säga förutom att det är otroligt skönt att vara hemma om i Malmö ett tag, det återställer hjärncellerna och lindrar stressen.

Igår efter lite shopping i stan med Lelle och Mia bar det av till svedala(nostalgikänsla på hög nivå) och hem till söta Jessica som bjöd in mig och lelle på middag. God mat, underbart sällskap och sällskapsspel.. Nu mår jag bra!
Så bra att jag snabbt kom över det faktumet att jag satt igång farmors huslarm när jag kom hem kl 2 inatt.. haha förlåt farmor!

1 kommentar:

bea sa...

Låter härligt lotta =) hälsa din söta farmor