måndag 26 april 2010

Snart

Sitter på min ligga studie ö jag har byggt upp i sängen.. här väntar jag tålmodigt på att solen ska sträcka sig in på uteplatsen så att jag kan flytta ut dit istället. Det verkar som om våren har kommit på riktigt nu, man kan iallafall hoppas.

Examinationen borde bli klar snart, lite diskussion kvar för att binda ihop det, sen är det bara lite småpill också. Känns otroligt skönt för det kändes lite hopplöst ett tag.

Försöker fokusera på det sista men tappar fokus då tankarna flyger iväg till sommaren hela tiden, umgås med familj och vänner, träffa mina favoritprinsar för första gången.(tröjorna är färdiga)
Träffa alla underbara människor på jobb, det blir ju sista sommaren där. Sen blir det förhoppningsvis ett förskolejobb med lika otroliga människor

Inte klokt hur snabbt åren i Örebro har gått. känns ganska sorgligt att de snart är över. Älskar vännerna här av hela mitt hjärta och kommer sakna dem något så otroligt!

Inga kommentarer: