lördag 24 januari 2009

Brist på testosteron!

Den nya kursen Lärande i matematik är i full gång och vi har blivit av med en förmögenhet på böcker som förhoppningsvis ger utdelning! Blivit indelade i seminariegrupper samt förseminariegrupper. Enda problemet jag kan komma på just nu är det totala bristen av män/pojkar/testosteron i seminariegruppen, de två vi hade som till och med såg rätt hyffsade ut blev flyttade till en annan grupp då vi var förmånga i våran.. illa illa. Jag menar man behöver ju ett skäl till att piffa upp sig lite på morgonen...

Allt rullar på som det ska med vikten, kilona försvinner i en bra takt och imorgonbitti ska jag försöka dra mig upp till gymet också för att hjälpa processen på traven! Imorgon efter gymet blir det eventuellt att hjälpa Emma flyttstäda deras gamla lägenhet! Tror det blir en bra dag, med lite kvälltid kvar för pluggande!

Idag har det varit en konstig dag, har haft lite problem med väldig yrsel när jag rest mig för fort innan. Vet att många blir yra om de reser sig för fort men det är inte lite yrsel jag pratar om! och det var rätt ofta med. Men nu har jag inte haft det problemet på länge. Fast imorse, antagligen på grund av alldeles för lite sömn de senaste dygnen så blev jag något så otroligt yr och vinglig när jag kommit in i duschen och var tvungen och sätta mig ner, vilket inte skedde så graciöst då jag "föll ihop" sista biten. (slog min stackars arm på köpet) Efter duschen var avklarad snoozade jag en stund och undrade om det skulle kunna bli någon skola. Snoozandet gav effekt och resten av dagen har varit hur bra som helst!

Nej nu ska jag försöka få mig lite sömn.. håll tummarna!

Inga kommentarer: