lördag 17 januari 2009

day eight, losing weight

Idag är en bra dag, vägde mig nyss och det har skett en stor förändring på vågen. kilona försvinner i en härlig takt, har gått ner ca 4.5 kg på en vecka och visst 2 av dem är säkert vattenvikt men bara 2.5 kg tycker jag är ruskigt bra. Fick beröm av några igår när vi var ute, och det kändes riktigt bra.

Var hos min underbara bea på lite förfest innan utgång på kåren för att fira att tentan och kursen för den delen var klar! Var väldigt trevligt. Drack inget, pga. dieten, men alla var så trevliga och stämningen var på topp ändå så hade hur roligt som helst. Spelade lite twister och allt. Gick inte lika bra nykter faktiskt och Charlie spöade mig gång på gång haha. Men jag ska nog fixa en revansch (ingen aning hur man stavar det..)Jag tog mig hem innan kåren, kände mig inte riktigt pigg på det utan kände hur energin började ta slut i kön.


(Bilden är från en annan fest med Twisterspelande)

Idag ska jag göra ett ryck tänkte jag, städa igenom lägenheten ordentligt, bära ner saker till förrådet osv. skulle vara skönt att få iordning på allt här hemma. Sen måste jag bege mig och hämta ut lite paket på posten, lite ny kurslitteratur och sådant.

Blir nog en riktigt bra dag!

Inga kommentarer: