torsdag 29 januari 2009

Ny parfym

Nu tänkte jag belöna mig själv lite, jag har skött mig utomordentligt med dieten och med skolan. Jag har sedan jag började med dieten inte köpt ett endaste klädesplagg, smink eller liknande så nu mer än 8 kg lättare tycker jag att jag förtjänar en belöning! Jag ska köpa ny parfym (då mina börjar ta slut)... Nu är det bara så att man ska välja parfymer med.. hmm

Jag tycker det är lite roligare och oftast billigare att köpa saker över nätet, så nu vid parfymköpet så har jag varit inne i stan med min "partner in crime" Maja och sniffat runt på lite olika parfymer. Jag hittade en trevlig sida på nätet med: www.billigparfym.se

Calvin Kleins euphoria, som jag haft innan och älskar. Enligt beskrivningen så står det att den är "En elegant och sensuell doft med toner av granatäpple, svart orkidé, lotusblomma, svart viol och ambra." Och hur bra låter inte det? Enligt min simpla beskrivning så luktar det helt enkelt underbart!
Och så blir det Jean Paul Gaultiers Classique.Som enligt sin beskrivning är en doft av apelsinblomma, bulgarisk ros, stjärnanis, orkidé och italiensk mandarin.
Och det låter ju inte helt fel det heller, eller ?



Calvin Klein - Euphoria

Jean Paul Gaultier - Classique

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har verkligen förtjänat nya parfymer :) Bra kämpat Lotta!! Heja heja!!