torsdag 26 mars 2009

Dagens meny

Igår var jag som tidigare nämnt lite magsjuk... eller ja satt o hulkade en del.. Så idag har jag inte vågat äta så mycket med rädsla för att det ska leda till mer hulkande, detta börjar dock göra sig påmint genom att blodsockert sjunkit och jag sitter o känner mig otroligt trött o lite yr. Illamående med men vet inte om det är på grund av hunger eller magsjuka.. klurigt det här!

Att kräkas och må illa är nog något av det värsta jag vet.. det äcklar mig något så ofantligt! Iofs så kanske det inte finns så många som blir galna av glädje när de spyr. Men för att undvika att denna kvällen/natten blir en kopia av gårdagen så har jag låtit bli att äta så mycket.. Dagens meny har därför bestått av ett par skedar a-fil till frukost, en mugg blåbärssoppa till lunch/middag och ett äpple till kvällsmat.. Dock har detta lett till att jag nu itne vet om jag är illamående för att jag är sjuk eller för att jag är hungrig.. Grattis Lotta!

Inga kommentarer: