lördag 28 mars 2009

spilld mjölk

Då var det lördag. Här hemma sitter jag, fortfarande sjuk medans folk börjar piffa till sig så smått inför kvällen. Det var ju meningen att jag skulle vara en av dem, hade ordnat hundvakt och allt. Det är ju Frikas och O's inflyttningsfest/födelsedagsfest idag!!

Det känns som så längesedan alla var ute och hade en riktigt lyckad och härlig kväll och det skulle tas igen ikväll men nu får de ta och festa på utan mig, vilket de säkerligen överlever, det drabbar nog mig hårdast haha... så nu ska jag sitta här och tjura i ett par minuter innan jag gör ett försök till att laga och äta en ordentlig måltid. Det har inte blivit ngt sådant på ett par dagar nu utan har levt på fil o blåbärssoppa. I'm feeling lucky, inte en enda spya på hela dan haha.. SKÖNT!

NEj nu har jag tjurat klart, det får bli en bra kväll ändå. Man ska ju inte gråta över spilld mjölk, eller hur? Jag och hunden ska ligga i soffan och mysa och se en film eller robinson. Beror lite på om jag ska släcka ner ikväll eller inte, blir det nedsläckning så sätter jag på en film på datorn och kör den på batteriet istället.. och lite levande ljus istället för lampsken är aldrig fel! Nejni.. det blir nog en rätt så mysig kväll trots allt

Inga kommentarer: