onsdag 4 mars 2009

examinationer

Då är det igång igen med examinationer och allt vad det heter! Vi har två examinationer kvar på Lärande i matematik kursen som ska göras nu. Examination 3 och 4. ex 4 är den jag verkligen inte kan få grepp om, uppgiften är nog inte så svår egentligen, måste nog bara få tag i den kreativa, uppfinningsrika delen av mig själv.. På examination 3 hade jag tänkt jobba ihop med någon av tjejerna men så blev det inte riktigt.. så det blir förmodligen solo arbete där, det går nog bra men hade varit roligt att arbeta ihop med någon och utbyta ideer osv.. men men
Den lilla redovisningen idag gick iallafall bra och egentligen känns skolan rätt bra!

Läser ju till förskolelärare nu, trivs jättebra med utbildningen och ser fram emot att jobba inom förskola och fritidshem men på senare tiden har jag blivit lite nyfiken på att jobba med äldre barn.. hmm får se hur de tankarna utvecklas..

Gick ju ner en del i vikt för ett tag sedan, haft en lite sämre period nu på gått upp lite men det är inget som ska fortsätta och nu är det dags för nya tag! Måste lära mig att inte psyka ut mig själv och kämpa vidare! Måste fortsätta vara självständig med, för de enda vi kan lite på är oss själva!
Men depp perioden är officiellt över!! Det har jag bestämt, har också bestämt att det från och med idag är vår! för nu har jag varit och köpt lite nya blommor till lägenheten och det blev väldigt mysigt!

Inga kommentarer: