lördag 7 mars 2009

en helg full av..

plugg plugg plugg.. Tänkte få klar en av examinationerna i helgen, skulle vara skönt att lämna den bakom sig så att man kan koncentrera sig på den sista, för snart är det ju dags för den med och sedan blir det nästa kurs! Ju snabbare man blir klar med allt desto snabbare blir det sommarlov!

Lov blir det ju iofs inte riktigt, utan man ska ju jobba hela sommarn, men det ser jag verkligen fram emot! Tillbringar mina somrar i Malmö jobbandes på ett LSS boende där jag stortrivs med både personal och boenden!

Igår var det lite lets dance och skitsnack hemma hos Mary, alltid lika trevligt. Händer alltid något lite udda men underbart där! Vid ett tillfälle igår, av någon anledning så låg alla på golvet och gjorde situps och andra magövningar.. fråga mig inte varför men grymt imponerad över V's magmuskler! =)

Ikväll som en belöning efter att vi har pluggat hela dagen så är det Maja och jag somska iväg och bowla, det var sjukt längesen jag gjorde det och aldrig gjort det här uppe! Ska slita för att spöa Maja men det känns som om det inte kommer hända haha. .Nej bowling är jag ju ingen expert på!

Tillbaka till verkligheten och pluggandet nu, puss

Inga kommentarer: