lördag 27 februari 2010

2010-02-27

Ny kurs och det är en del litteratur sammankopplad med den, som tur så är det för det mesta intressant litteratur som man kan lära av och som gör en intresserad och glad att ta del av.

Det är en massa snack om värdegrund i kurslitteraturen och jag klurar lite på andra grunder, eller vad man ska kalla det, haha sämsta övergången någonsin.. Men iallafall! När jag flyttade upp till Örebro för vad som känns som en evighet sedan så hade jag turen att träffa en massa underbara personer som kom till att bli nära vänner som jag är oerhört tacksam för. Vi har klarat oss bra i alla år utan stora konflikter och tråkigheter. Det börjar nu kännas som om det börjar bubbla lite i grunden men jag hoppas att det ordnar sig för jag skulle inte vilja ha det på något annat sätt än som det varit så länge. De ger mig sånn glädje!

På väderfronten har det äntligen börjat töa, och det otroligt blöta väglaget är ett litet pris att betala för att få känslan av att våren närmar sig! Det lär väl ta ett tag till men den är i alla fall på väg!

Inga kommentarer: