måndag 15 februari 2010

Lappar

Då var man hemma i Örebro igen, var underbart att vara nere lite i Malmö igen och träffa nära och kära där! Umgås lite med pappa och farmor, och med Mia såklart, kändes som om man aldrig flyttat därifrån.

När jag kom hem låg där en liten hög med post innanför dörren, bland annat en bekräftelse på inbrottsanmälan från polisen, det blir nog inget mer med det men bra att veta att de har det uppskrivet någonstans iallafall. Men hursomhelst så var där ett litet kuvert från USÖ också, en liten lapp som sa att jag inom 3 månader skulle få en kallelse till konsultation på "Kirurg övre gastro, Kirurgmottagningen".

Lite skönt att jag kommer få komma dit och prata lite, få lite info. Fast jag är rätt tveksam på om de kommer att godkänna mig för op. Vilket fall som helst hoppas jag på att få mer info och de verktyg de tror är nödvändiga för att jag ska få ett bra resultat.

Inga kommentarer: