lördag 13 februari 2010

Ren och skär komedi

Farmors köksfläkt ska bytas ut och efter att jag och farmor skurat skåpen och jag rivit upp handen på en spik(oj vad dramatiskt och bra det lät), så kom pappa hit med den nya fläkten.
Det är nu det börjar, den underbara komedin som kommer utspela sig när man har tre generationer av vår underbara släkt i ett kök, det blir helt enkelt inte bättre!

Jag har smugit iväg till ett litet hörn och låtsas plugga och njuter av föreställningen. Mitt i allt kommer min kära farbror att komma hit, det kan inte annat än att bli en hit!
Man kanske skulle välja ny arena för fältstudien, haha! Underbart!

Nämnde jag att vi mitt under fläktbytet tillagar kyckling i lergryta? Haha!

Söta underbara familjen :)


-------------------------------------------------------------------------------
Uppdatering!

Pappa beslutar om att understa hyllan i skåpet över fläkten måste rivas och börjar slita ut den, farmor drar efter andan och beslutar sig att ringa grannen efter en borrmaskin istället. Ni kanske inte förstår riktigt hur roligt det är, mest p.g.a att mitt sätt att beskriva situationen inte gör den rättvisa. Men det är kul, riktigt riktigt kul.

Nu ska vi koka potatis, haha!

Inga kommentarer: