måndag 1 februari 2010

Stress och psyk-sjuka tendenser

Efter några intensiva veckor i skolan, med doktorsångest och stress åt alla håll och kanter så så kroppen ifrån, i helgen var det regelbunden huvudvärk samt feber som gällde. Men det var kanske bra, man stannade upp lite och istället för att stressa ihjäl mig över skolan m.m. så satt jag och tyckte synd om mig själv(väldigt produktivt?). Det gjorde nog susen för nu mår jag mycket bättre och överlevde skoldagen.

Var inne om hos Emma och fick lite bättre sortering på och vetskap om alla mina tvångstankar och psykiska störningar! Mycket givande måste jag säga, sen fick jag ju låna brors resväska med, blir lite lättare med den nu när jag bara ska ner till Malmö en kort vända, att slippa ta upp all förvaringsplats på tåget med min GIGANT till resväska.

Nu ska berget med disk bestigas och sedan blir det äventyrspulsning i snön för att ta sig till teckenspråkskursen på ABF. Och för er som tror snötjatet är ogrundat och överdrivet, linjalen åkte med ut på uteplatsen. 5 dm, tack!

Inga kommentarer: