torsdag 7 maj 2009

ett sista andetag..?

Återigen så är det bekymmer med en av mina tekniska prylar.. min dator! För bara ett par månader sedan så var det fläkten det var fel på så jag lämnade in den och fick det ordnat.. nu helt plötsligt så fick min fina lilla bärbara dator för sig att dö.. (GAH!) vet inte riktigt vad som är fel men det blir till att lämna in den på service (igen) nästa vecka och hoppas att det ordnar sig!

Jag tänkte skicka ner min stationära dator till pappa och ge Martinas och hennes son skrivbordet och istället skaffa mig en byrå.. men det verkar som om de planerna får skjutas upp en liten period till då jag för tillfället får sitta och skriva seminarie uppgifter och liknande vid den stationära datorn.. Låt oss bara hoppas att min bärbara inte tagit sitt sista andetag!

1 kommentar:

Clinen sa...

Ibland suger datorer riktigt ordentligt! /C