onsdag 20 maj 2009

långhelg

Sitter här vid min gamla stationära dator, som inte riktigt samarbetar med den lilla manicken som gör att jag kan ha trådlöst internet på den. Väntar på att folket på siba ska laga min bärbara som fick för sig att ge upp för ett tag sedan.. förhoppningsvis så hinner den bli klar innan den 8 juni för då migrerar jag ner till Skåne över sommaren.

Ska bli otroligt skönt med sommar! tyvärr känner jag mig inte speciellt redo för strand och bikini säsong, tänk om jag lyckades med den här viktsaken en gång för alla och kunde känna mig bekväm i vardagliga situationer som att åka till stranden med vänner osv. tänk om!

Hur som helst, nu är det iallafall långhelg och jag ska nog sätta igång med den sista uppgiften på den här terminen, skulle vara rätt härligt att få den gjord och överstökad så att man kan njuta av att umgås ordentligt med vännerna här uppe innan man åker ifrån dem över sommarn

Inga kommentarer: