torsdag 7 maj 2009

Stockholm!

Ser väldigt mycket fram emot helgen som närmar sig! Mia ska flyga upp till Sthlm så ska vi mötas där och bo där i helgen på Besthostel, som verkar vara ett fräsht vandrarhem mitt i stan! Det blir till att shoppa, träffa min bror och se hans och marias nya lägenhet, ut och äta, utekväll med mera! Förhoppningsvis kommer Lelle också upp iallafall över dagen, skulle vara roligt att göra något alla tre, var längesen nu!

Innan jag drömmer mig bort till huvudstaden så ska det pluggas inför det andra seminariet på den sista kursen innan sommarn.. har läsloggar att skriva och en liten uppgift med för den delen.. men trivs mcket bra med kursen änsålänge så vad gör det :)

uppdateringar kommer efter stockholmsresan! (som om någon läser denna bloggen ändå haha)

1 kommentar:

Clinen sa...

Vad najs det låter!
Jag har aldrig vari i Stockholm! :O Man borde ju åka upp och besöka huvudstaden någon gång.

Om inget annat så är man ju nyfiken på gröna lund (?) grönalund (?)

Aja what ever det hade vatt skoj iaf. :P Kram från kusinen