fredag 1 maj 2009

Hemtenta pluggande..

Det finns vissa saker som lyckas ta ner en på jorden, som nu när sommarn närmar sig och man drömmer om allt man ska göra under den tiden man slipper skola. Då släpper de bomben, här har du ett helvetes arbete att göra innan du drömmer dig alltför långt bort... sätt igång!




Här har ni lite bilder på mitt köksbord som under dessa dagarna har blivit min studie central!







Här har vi min lilla motivationslapp som sattes på datorn i hopp om att det skulle kännas mindre tungt, kanske inte riktigt har gjort vad den skulle nej.. men lite söt är den allt..


Här är en bild på mitt vardagsrum/TV rum där jag mycket hellre hade suttit och gjort.. ja i princip vad som helst utom detta :)

Nu ska jag skriva på en del till sen om en stund ska jag nog ge upp för dagen och sätta mig och se en film istället, Den sista samurajen med allas våran galna scientolog Tom Cruise!?

Tack för mig!

Inga kommentarer: