onsdag 27 maj 2009

inneboende

Några dagar under veckar har jag min Joakim och Emma som inneboende, så att de inte är i vägen för målarna eller dör av färgångor i sin lägenhet som äntligen blir tillpiffad av Öbo som inte är den mest handlingskraftiga hyresföreningen i Örebro! speciellt inte när det är studenter som behöver hjälp!

Men hur som helst! trots att det känns lite ovant att ha folk här hela tiden så är det rätt skönt med sällskap, inte varje dag man har det! :) På fredag åker de ner till skåne och hälsar på, tyvärr kan jag inte åka med utan måste vänta lite till.. till den 8 juni, men tiden har gått sjukt snabbt på sistone så det gör ju inte så mycket, får jag lite mer tid med sötisarna här uppe :)

Fick ett nytt meddelande från verkstan där min dator är och tyvärr så kommer det ta ännu längre tid.. kanske får be dem skicka den till siba i skåne istället? Från och med fredag får jag nog sitta och skriva slutarbetet på biblioteket istället för min stationära (som jag sitter på nu) ska ner till pappa, så att jag äntligen blir av med skrivbord osv.. eller ja det får stå i förrådet tills någon vill ha det

Dags att fortsätta skriva..

Inga kommentarer: