söndag 24 maj 2009

Grattis storebror

Idag fyller en av mina (underbara) bröder år! Grattis Niklas! Nu blir det att klura ut en bra present så man kan sända iväg den, bättre sent än aldrig?

Sitter och skriver på slutexaminationen nu, går sakta men säkert. stördes lite i mitt skrivande i förmiddags då det var strömavbrott i stora delar av örebro ett bra tag, men nu är strömmen tillbaka och då finns det inga orsaker att inte plugga!¨

Igår ringde söta Bea och frågade om jag och Maja skulle med henne + pojkvän på bio, så vi tackade snabbt ja och gick och såg änglar och demoner, ganska bra film faktiskt :) spänningen steg av Majas ständiga "ooh... oj... " och när man hörde henne dra efter andan när det blev lite för spännande.. haha :)
Sen gick vi hem till allas våran Mary som hade en lite förfest hemma hos sig, jag och maja var varken klädda för fest eller mentalt med så vi åkte hem lite senare igen, nästa helg när man inte är pank längre kan det hittas på något roligt istället :)

1 kommentar:

Niklas Svensson sa...

NAJ! Du får bjuda på nått gott när jag kommer och hälsar på eller när vi träffas i Malmö istället!