torsdag 5 februari 2009

Alldeles totalt omöjligt ?

Aldrig förr har jag haft så stora problem med att planera in något roligt tillsammans med folk som nu. Vi har försökt oss till fest efter fest efter fest men det slutar alltid med förhinder där och förhinder här.. Jag känner att det börjar bli lite tröttsamt (mer än lite). Men innan jag ger upp helt kom jag och Maja på att det kunde vara väldigt roligt att bege sig ut och bowla i helgen, på lördag rättare sagt, men återigen verkar det som om det kommer bli en mer eller mindre omöjlig uppgift att få med sig ens en halva av "gänget".. Jag tycket ändå att middag ute/hemma hos ngn innan och lite bowling följt av en öl eller två ute borde locka en del men tydligen inte ens lite? Jag kämpar på lite till med just Bowling uppgiften men sedan lägger jag av, sen får de andra ta tag i sådana saker. "I'm washing my hands". Det får helt enkelt bli någon annans börda.. jag och Maja tar semester, ENJOY!

--------------------------------------------

Nu har saker fixat sig lite iallafall, sköna bönan Bea tog över och nu hoppar vi över bowlingen och satsar på en trevlig tjejmiddag ute, ska bli skönt att ses lite utanför skolan. Tyvärr så kunde inte alla med denna gången så det blir Jag Bea och Maja, men det är ju inte dåligt det heller..

Frågan är om man skulle våga dricka ett glas vin eller så till maten.. kanske är lite tidigt för magen? kanske ska hålla mig alkoholfri längre.. Indre druckit en droppe sedan nyår!


Och hur jag kunde glömma berätta att jag fick VG på sista NOS tentan är inte klokt, så nu kommer det. VG!!!

Inga kommentarer: