måndag 9 februari 2009

Snödrivor och högklackat!


Nu har det dunsat ner en massa snö här uppe i Örebro, och trots att jag är lite anti vinter och pro-sommar så måste jag erkänna att det var något så otroligt vackert imorse när solen sken på allt det vita. och det var verkligen vitt ÖVERALLT! Helt plötsligt så gjorde det inte så mycket att de hade skottat dåligt och jag höll på att slå ihjäl mig påväg till skolan, jag kunde inte slita blicken från allt det vackra!

Hade bara skola ett par timmar idag, så efter skolan begav jag mig i sällskap med Maja och Fredrika till stan där de var så snälla att de hjälpte mig hitta en klänning. Inte riktigt kännt efter ordentligt men tror att jag gillar den, sen ska man bara ha en lite roligare bolero med, armfobin är inte botad och det är ng rätt kallt så det kan nog blir bra! Kanondag helt enkelt! Sen att jag glömde bort att det var Yoga idag var mycket mindre bra.. missade träningspasset och måste debitera 60 kr.. och det suger ju.




Imorgon beger jag och Maja oss på bokjakt, maja har förberett genom att boka bok i västerås och i fagersta, så det blir ju en liten utflykt. Får träffa Emelie också när vi tittar inom i Västerås. Sen Blir det fagersta så man får se vart lilla Maja kommer ifrån, blir intressant det här. Kamera dags?

Inga kommentarer: