onsdag 11 februari 2009

Två flugor i en smäll..?

Då var det onsdag. Missade träningen i början av veckan så tog igen det idag, ökade på tiden och "svårigheten" på löpbandet och körde ett extra varv på gymet. Kändes rätt bra, och det lär ju kännas en del imorgon!! Men no pain no gain!

Det ser så vackert och fridfullt ut när man tittar ut på det vita landskapet utanför fönstret, brickebacken har aldrig varit så rent och vackert! Så nu tänkte jag få det lika fint här inne, för lägenheten har aldrig sett så hemsk ut. Kläder och saker precis överallt! Så nu jävlar ska det städas! och jag tänkte slå två flugor i samma smäll.. Ska ju på bröllopsfest för M snart och vet precis vilka skor jag vill ha på mig, men vet också att de delar ut stora mängder smärta! haha så nu tänkte jag lida mig igenom städningen med mina fina "onda" skor och förhoppningsvis gå in dem lite så att det blir en smärtfri kväll!

Så om ni går runt i brickebacken och ser nån galning springa runt och dansa med dammtrasor och golvmoppar i högklackat så är det bara jag!

Inga kommentarer: