söndag 8 februari 2009

Ännu en lugn helg

Det har blivit ännu en lugn helg, börjar tycka det är rätt skönt faktiskt. Vi ordnade ihop en liten "utekväll" eller rättare sagt middag ute med några av tjejerna igår. Begav oss till Efesos och åt och drack gott. Hoppase över utgångsbiten då ingen riktigt kände för det. Det var trevligt och skönt att träffas lite utanför skolan i en miljö som inte ger en ångest.

Idag skulle bli en städ dag men det har inte blivit så mycket städande alls måste jag säga. Istället har jag suttit och klurat på lite olika saker, mest skolsaker, som vad för bok jag ska läsa inför examinationen osv. klurigt klurigt. Men måste också köpa en klänning då M ska gifta sig och man blev bjuden till bröllopsfesten (tackar, tackar)Nu har jag sett fram emot det ett tag men nu börjar det komma lite ångest och beblanda sig med de glada känslorna. WHAT TO WEAR!? hoppas man blir av med ett par kilon innan det är dags med, trött på att vara den "felplacerade" knubbisen som står och ser obekväm ut. Nu vill jag se bra ut, må bra och mingla! Det är ju efterallt en glädjens dag! hurra hurra hurra! :)

Inga kommentarer: