fredag 27 februari 2009

Kris och kokosnöt!

onsdagen började med kaos då det blivit något fel när jag sparade examinationen dagen innan, det visade sig att den inte alls hade sparats, vilket jag upptäckte när jag skulle skriva ut den och bara hittade den halvfärdiga versionen!! FULL PANIK!! Efter ett samtal till storebror (bestående av en massa gråt och panikartade "men..") så fick han mig att ge mig av till skolan ändå och prata med läraren och göra redovisningen iallafall.
Redovisningen gick.. inget vidare. Jag blir alltid jättenervös när jag ska redovisa men det brukar gå bra ändå men nervositeten + morgonens kris gjorde att jag knappt kunde komma ihåg vad jag skrivit om, det blev hackigt, många öhm.. osv osv.. men de var snälla och jag fick väl lite sympati applåder ändå haha.. och lärarn skällde inte ut mig efteråt så det är väl ett bra tecken!
Han gick med på att jag gjorde om de delar av arbetet som försvunnit och det skickades in ca 2 timmar senare.. så allt kanske blir bra ändå?

Sen för att släppa taget om kaoset lite så begav vi oss ut, hem till Mary på förfest involverande en kokosnöt... haha! film kanske läggs upp senare! ;) Sen blev det Strömpis för vår del, var lite sugen att se Veronica Maggio på Frimis men kön var tydligen sjukt lång så Strömpis blev det och väl var nog det för fy vad roligt vi hade! Märkte när jag kom hem att mobilen ringt upp ett par stycken under tiden den tillbringade i väskan.. (OBS! kom ihåg att använda knapplås)

Då var det nu fredag, ska på föreläsning ett par timmar, ska faktiskt bli intressant. Görel Sterner kommer och ska lära oss en massa. Skrev examinationen om hennes bok så tummen upp för det! (tur att hon inte var med när vi redovisade)

Inga kommentarer: