onsdag 11 februari 2009

Mycket begärt?

Har snart gått ett år sedan jag blev singel efter ett ca 3 år långt förhållande och nu börjar jag känna att jag skulle vilja ha någon. Har tagit det lugnt med allt som har med känslor att göra detta året för att ge mig tid att släppa taget och bli trygg i mig själv.

Det är många som frågar vad det egentligen är tjejer vill ha i killar, vilka utseende kriterier osv vi har. Men jag känner inte att utseende har så mycket med saken att göra, kanske för att jag inte är "naturligt vacker" som så många andra. Jag kämpar ständigt med vikt och andra brister som vissa av oss vanliga dödliga lider av. Det är klart att man måste vara attraherade av varandra men jag tror att mycket sådant bygger på personligheter, kemi och känslor. Maja skickade en youtube länk till mig med Beyonces video/låt Halo, och när jag såg den så tänkte jag bara.. DET vill jag ha. Någon som lyckas riva mina murar! Fast vad vet jag det kanske är rätt mycket begärt!?

Inga kommentarer: