fredag 20 februari 2009

Långt hår med vackra flätor!

flätor, flätor och återigen flätor! älskar det.. alla har det och jag sitter på sidolinjen och ser på!
Kan man inte trolla fram långt böljande vackert hår med en massa lockar och flätor så långt ögat kan nå? Nu med detta mittimellan håret har har kan man inte göra ett dugg, vill ni bevisa motsatsen så är ni hjärtligt välkomna hem till mig imorgon innan M's bröllopsfest! ;)

Ja som sagt, imorgon är det bröllopsfest och min käre bror har ställt upp på att agera taxi åt oss då den ska vara en bit utanför Örebro. Det är rätt bra med syskon allstå!
Nu är det bara den vanliga klädkrisen, köpte en klänning men nu ångrar jag mig igen.. haha det är den vanliga ångesten som spelar upp.. och sen kom jag och tänkte på detta tråkiga mellanlånga håret.. vad kan man ta sig till med det?! förslag? som någon inkompetent person som jag kan genomföra?

Inga kommentarer: