måndag 23 februari 2009

Veronica Maggio ?

Ja då var det måndag.. en examination är inlämnad. One down.. one to go!
På onsdag när vi lämnat in den skriftliga delen och redovisat den muntliga så blir det hem och och piffa till sig innan utgång, Mary står för förfesten och var det bär av sen får vi se, antingen till Veronica Maggio eller till GIH killarna. GIH för er som inte vet det är blivande idrottslärare och består mest av dryga killar som "vet om" att de ser bra ut.. men sen ser de ju rätt bra ut så rätt bra och vara där de är ändå. om man slipper lyssna på dem. (nu gäller detta såklart inte ALLA GIHare.. )

Idag har varit en väldigt oproduktiv dag, hade bestämt mig för att jag efter att ha lämnat in examination 1 skulle hem direkt och sätta igång och göra klart examination 2... men.. slutade med ett par timmars skvaller och kaffe på universitetet med Maja och Frika. När jag väl kom hem så var inte motivationen på topp och det är inte mycket som blivit gjort.

Nu tänkte jag göra ett ryck och skriva lite så lär jag få klart det tills på onsdag :) har ju morgondagen på mig med!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaadu hur ska vi kunna bestämma oss vart vi ska gå :) Alkoholen får avgöra. Längtar tills ons! =)