söndag 1 februari 2009

Vad är det för känsla ?

På grund av ett samtal jag hade för något ögonblick sedan så har jag en sånn otrolig känsla av.. ilska, frustration, ledsamhet, ensamhet? kanske en blandning, och en undran vad som helt plötsligt hände, hur blir saker så fel och komplicerade? Är nog mest förvirrad..

Kan inte riktigt sova.. och vet inte varför jag slog igång datorn och genast satte mig och skrev i bloggen, är det ens något jag vill prata om eller bara glömma. En person som spelat en väldigt stor del i mitt liv de senaste åren ska nu helt plötsligt raderas ur detta liv. En person som jag litat totalt på och anförtrott mina hemligheter och osäkerheter åt. Vet inte riktigt vad det är meningen att man ska känna då. förvirrad, vilsen, arg och ensam ?

Mina problem är inga problem jämfört med andras men i min värld, för mig just nu är de totalt överväldigande.

Inga kommentarer: